Thursday, December 25, 2008

Cuti hari ini

Hari ini cuti sebab krismas. tapi aku kat kedai sebab aku malas nak jalan2 ke cuti ke. Aku nak cari duit sebelum ekonomi jadi makin teruk.

Bukan senang nak cari RM 30,000 nih yer. Nak buat pinjaman pun satu hal. Tapi tak aper aku akan cuba buat yang terbaik.

So tolonglah saya, dgn menolong diri anda dahulu. Sebab ape tau saya kata macam tuh, sebabnye korang kalau masuk Program Rakan niaga nih tak rugi pun sebab CD2 nih boleh jual punya dan boleh dapat untung RM 10 setiap 2 CD so ape lagi join lah.

Join dgn ID rujukan saya haysaka dan setelah anda punya akaun yg dah jadi downline saya, saya akan memberi peluang kepada orang lain untuk menjadi downline anda. So sesapa nama yang ada kat kotak sebelah kanan blog saya nih, akan ader downline.

Ok guys Wassalam.

No comments: