Wednesday, December 24, 2008

Saya perlukan Dana

Saya perlukan Sekurang-kurangnye RM 30,000 untuk mencapai Matlamat saya sebelum ekonomi melanda dengan teruknye.

So, Apa yang saya nak buat adalah mengajak anda semua untuk Menjadi Ahli Kedai jimart dot com supaya anda pun dapat mencapai Matlamat anda sendiri.

OK Anda pergi ke www.kedaijimart.com kemudian daftar dan Letak ID rujukan adalah haysaka, dan hantar email kepada saya di haysaka@gmail.com dgn memberitahu saya hari dan masa bila anda register, supaya saya dapat senaraikan sesiapa yang register di kotak sebelah kanan blog saya nih.

saya akan letak nombor di sebelah nama saya, untuk menunjukkan berapa lagi yang saya perlukan untuk menjadi downline saya.

So, sekiranya anda mahu dan perlukan duit sila ke www.kedaijimart.com untuk menjadi orang yang terawal menjadi jutawan. (Mana lah tahu, ye tak. haha)...

Terima kasih dan Wassalam.

No comments: