Wednesday, December 10, 2008

Mimpi Terindah - Beutiful Dream

Aku tadi tertido, lepas makan roti canai. lepas tuh ntah macam mana aku kat tempat orang bunuh orang. Aku pun dgn sorang brother nih dan ngan awek nih lari lah dari orang tuh.

Masuk kat satu bangunan, aku masuk melalui pintu. Aku masuk je aku jalan dah jauh ntah berapa meter aku kekiri pastuh nampak tangga kebawah dan nampak pintu yang ader cahaya. Masa aku turun aku nampak ader dua pintu, depan aku ngan pintu belah kanan aku, depan aku tuh yang ada cahaya. Dengan rasa takut kena kejar dek pembunuh tuh, awek tuh pilih pintu belah kanan, aku kata tak kita kena pilih pintu depan nih. so aku dgn rasa ragu bukak pintu depan aku dan aku ngan awek tu pun dapat keluar, aku ader pandang belakang jugak lah untuk tengok sama ada pembunuh tuh ader kat tangga ke tak tapi peliknye tak ada.

So, aku, brother tadi ngan awek tuh larilah, yang best nyer awek tu pulak kata kita mesti cari kapal terbang untuk balik rumah, aku pun kata "ye kita mesti cari lapangan terbang untuk belah dari sini". tak lama pun pastuh aku nampak lapangan terbang, dah tu ape lagi kita orang larilah ke situ.

Brother nih pulak nak pergi beli tiket dia kata "On me" mungkin tiket dia bayar kot. so aku ngan awek tuh sambil jalan aku peluk dia dan pegang kepala dia, pastuh aku kata "nama aku Syahidi, so kalau nak panggil, panggil syidi jer ok. kalau jumpa lagi nanti just sebut syiiidiiiiii." aku tengok dia senyum pastuh aku tanya nama aper, tetiba aku hulur buku kat dia, dia pun sign kat situ, pastuh lukis tanda ibu jari keatas empat jari genggam, pastuh tulis Best of Luck.

pastuh aku bole pulak kata aku ader website, nama website aku adalah www.muhammadsyahidi....

aku siap tulis kat buku yang aku bagi dia tuh tapi dgn tak habis tulisnyer dia dah mengadap nama aku tuh macam nama aku unik sangat, padahal aku nak tulis balik Mohd....

pastuh aku boleh pulak bangun dari tido tapi yang terindah nyer sebab aku at a second feel happy dapat bertemu ngan awek yang cun tuh, tapi by now aku dah lupa sedikit demi sedikit wajah dia.

haha tapi tak per lah guys aku pun happy nih sebab kul 9.00 atau 10.00 dah balik shah alam. Esok kerja lah katakan.

ok guys wassalam.

No comments: